Tárgyalástechnikai és Kommunikációs workshop

A program időtartama:

  • 3 x 1,5 óra:
    • November 24. 17.30-19.00
    • November 30. 17.00-18.30
    • December 8. 17.00-18.30
  • Helyszín:
    1095, Budapest, Soroksári út 48. (Hungária Malomudvar 2. emelet)

Mik a fejlesztendő területek?

  • Alkalmazkodás
  • Meggyőzés
  • Érvelés technika
  • Motiváció
  • Kommunikáció
  • Rugalmasság

A program tematikája:

  • Miről árulkodik a testbeszéd? Mit mutat az alkalmazott az ügyfél az arcával a kezével és a testtartással?
  • Non verbális kommunikáció megismerése, azonosítása és tudatosítása, dekódolás ( Mire reagálunk először? Hogy tudjuk fejleszteni a nem tudatos üzenetet?)
  • Hatékony visszajelzés kommunikációja
  • Visszajelzés fogadása
  • Legtipikusabb kódolási hibák ( pl. idegen szavak használata, szleng..)
  • Tárgyalás definíciója
  • Tárgyalás felépítése és folyamata
  • Felkészülés a tárgyalásra: forgatókönyv meghatározása és az elérendő cél
  • Érték katalógus készítése
  • Aktív figyelem módszere
  • Ellenvetések, kifogások kezelése: tárgyalás előtt, tárgyalás közben, tárgyalás végén
  • Tárgyalási stílusok ( dominancia, alkudozás, partneri viszony)
  • Megállapodásra jutás : 6 hibája
  • Tárgyalás lezárása
  • Kapcsolatápolás
  • Kommunikációs gyakorlatok: sikeres tárgyalás bemutatása
  • Milyen technikák léteznek még?
  • Értő figyelem, kérdezés technikai: nyitott kérdés vagy zárt kérdés

Miben segít a tréning?

  • Meggyőzés
  • Kapcsolatteremtési és -fenntartási készség fejlődésében, önbizalom növelés, magabiztosabb fellépés, jobb kiállás, hatékonyabb humán interakciók
  • Érettebben és adekvátabban reagálni az egyes helyzetekben
  • Ügyfél üzeneteinek pontosabb megértése és a saját mondanivaló tisztább, egyértelműbb kommunikálásának készsége
  • Céltudatosság és asszertív önérvényesítés elsajátítása
  • Önkifejezés az ügyfél meghallgatásának egyensúlya
  • Meggyőzés és érvelés technikai eszközök elsajátítása

Jelentkezés:

Jegyvásárlás: