Tárgyalástechnikai és Kommunikációs workshop
A program időtartama:
- 3 x 1,5 óra:
- November 24. 17.30-19.00
- November 30. 17.00-18.30
- December 8. 17.00-18.30
-
- Helyszín:
1095, Budapest, Soroksári út 48. (Hungária Malomudvar 2. emelet)
Mik a fejlesztendő területek?
- Alkalmazkodás
- Meggyőzés
- Érvelés technika
- Motiváció
- Kommunikáció
- Rugalmasság
A program tematikája:
- Miről árulkodik a testbeszéd? Mit mutat az alkalmazott az ügyfél az arcával a kezével és a testtartással?
- Non verbális kommunikáció megismerése, azonosítása és tudatosítása, dekódolás ( Mire reagálunk először? Hogy tudjuk fejleszteni a nem tudatos üzenetet?)
- Hatékony visszajelzés kommunikációja
- Visszajelzés fogadása
- Legtipikusabb kódolási hibák ( pl. idegen szavak használata, szleng..)
- Tárgyalás definíciója
- Tárgyalás felépítése és folyamata
- Felkészülés a tárgyalásra: forgatókönyv meghatározása és az elérendő cél
- Érték katalógus készítése
- Aktív figyelem módszere
- Ellenvetések, kifogások kezelése: tárgyalás előtt, tárgyalás közben, tárgyalás végén
- Tárgyalási stílusok ( dominancia, alkudozás, partneri viszony)
- Megállapodásra jutás : 6 hibája
- Tárgyalás lezárása
- Kapcsolatápolás
- Kommunikációs gyakorlatok: sikeres tárgyalás bemutatása
- Milyen technikák léteznek még?
- Értő figyelem, kérdezés technikai: nyitott kérdés vagy zárt kérdés
Miben segít a tréning?
- Meggyőzés
- Kapcsolatteremtési és -fenntartási készség fejlődésében, önbizalom növelés, magabiztosabb fellépés, jobb kiállás, hatékonyabb humán interakciók
- Érettebben és adekvátabban reagálni az egyes helyzetekben
- Ügyfél üzeneteinek pontosabb megértése és a saját mondanivaló tisztább, egyértelműbb kommunikálásának készsége
- Céltudatosság és asszertív önérvényesítés elsajátítása
- Önkifejezés az ügyfél meghallgatásának egyensúlya
- Meggyőzés és érvelés technikai eszközök elsajátítása