#TŐKEPORTÁL BLOG
Best of Karantén Pitchek
Az elmúlt öt hét során számos sztárvendég – Láng Annamária, Duda Éva, Péterfy Bori –csatlakozott hozzánk, valamint a hazai startup-ökoszisztéma neves képviselői – Kovács Péter, a Startup Safari alapítója, Farkas Zsuzsanna Design Terminál mentor, Dintsér Andrea, a YourStory.hu alapítója, Ivánka Iván a HubHub vezetője – is velünk volt. A több mint 200-an Zoom-vendég mellett több ezren néztétek meg a videókat a live streamnek köszönhetően.
Elevenítsünk fel néhány szép pillanatot!
*BEST OF TRIP
A TRIP Első Magyar Karanténszínház – amely immár WebSzínházként folytatja működését – kampányát több sztárvendég tolmácsolásában is láthattátok már. Duda Éva sokszoros-díjas, nemzetközi hírű táncművész mesélt arról, számára miért fontos a TRIP kampánya és a társadalmi összefogás. Éva szakmai élete szorosan összefonódik azzal a Merlin Színházzal, amelynek legsikeresebb időszaka a kampánygazda, Magács László igazgatásához kötődik– kettejük együttműködése azóta is töretlen, így ad elő rendszeresen a TRIP hajón is a Duda Éva Társulat. Ahogy Éva kiemelte, a TRIP hajó minden tekintetben egyedülálló: a helyszín, a programok sokszínűsége és összművészeti jellege is páratlan mind itthon, mind nemzetközi téren. A járványhelyzet kihirdetése minden művész számára igazi sokkot jelentett, hiszen számukra a színpad az éltető közeg. Azonban a karanténszínház nyújtotta online lehetőség végül mindannyiuk számára pozitív és az egymástól való tanulás lehetőségét adó élmény lett. Hozzuk létre együtt az első magyar-angol webszínházat!
*BEST OF ROTARY
A Rotary Club Budapest-Center kampánya a csepeli Móra Ferenc Általános Iskola számára szervez gyűjtést, hogy a digitális oktatás ne legyen kiváltság. A kampány elért eredményeit Pál Kata Klára, a klub elnöke ismerteti mellett az igazgatónő, Mikus Judit és Lőrincz Enikő tanítónő szóltak szívhez szólóan – nézzétek meg a felvételt. Sőt, a gyerekek is kiálltak hátrányos helyzetű társaikért, akiknek nap mint nap meg kell küzdeniük azzal, hogy a gyerekek számára nem egyformán elérhetők a világ információ, mert nincs megfelelő informatikai hátterük. Ennek hiányában nem csupán az oktatásból maradnak ki, hanem a számukra legfontosabb közösségből is. Enikő elmesélte több élményét is: egy ötgyermekes családban az egyetlen laptopon a testvérek segítik egymás tanulását. A kampánynak köszönhetően pedig azok a szülők is el tudják fogadni a támogatást, akiket mélyen, fájdalmasan érint az, hogy nem tudják a szükséges eszközöket a saját gyermekeik számára biztosítani. Az egész iskola bízik abban, hogy a munkájuk és a kampány segítségével a gyermekekből olyan vállalkozó kedvű, nyitott felnőttek váljanak, akik maguk is formálhatják majd a világot.
*BEST OF IDA
A NaturAI IDA befektetési lehetőségét számos szempontból világították meg Lapusnyik Nóra és Polgár Tímea alapítók, miért fontos tudnunk, melyik magnézium-vagy kurkuma tartalmú étrend-kiegészítőt vesszük meg, és miért nem tudunk az IDA nélkül megfelelő tanácsot kapni. Ők a tudományos eredmények felhasználására építik a szolgáltatást. Nagyon érdekes volt az is, hogy csapattagjuk, Dr. Hajdu Zsanett, aki éveken át Dél-Amerika dzsungeljeiben, indiánok között tanulmányozta a gyógynövények hatásait és hagyományos felhasználását. Ő is kiemelte az információk hiányát, és több esetben hallhattuk, mi kárt okozhat a nem megfelelő, a polcról levett, tetszetős, de haszontalan szer.
*BEST OF BEACHEGG
A Beachegg okos strandszéfet és kampányát Bayer Pétertől hallhattuk. Az ő célpiacukat, az olasz és a spanyol partokat nagyon mélyen érinti a válság, de bíznak abban, hogy nagy lesz az újdonság, a hordozható strandszéf iránti kereslet, hiszen ma jobb híján ugyanazokba a szekrényekbe zárjuk az értékeinket, mint nagyszüleink anno. Viszont mi már nem bírjuk a fix széfben hagyni a telefonunkat. Lévay Csabát, a BossConnect Mentor Program vezetőjét pedig ezúttal befektetőként is megismerhette a közönség: Csaba kiemelte, hogy a Beachegg üzleti B2B modellje már az első találkozásukkor meggyőzte őt arról, hogy érdemes befektetnie.
*BEST OF LIKEY
A Likey 100% gyümölcs és zöldség snack társ az egészséges, aktív életmódban. A kampányt Kőhegyi Csaba CEO mellett az USA-ban élő Csuzi Krisztián alapító társtulajdonos, is bemutatta. Krisztián az USA-ból csatlakozott hozzánk. Amellett, hogy megismerhettük a Likey innovatív eljárásait és technológiáját, termékfejlesztési terveit, valamint Krisztián még azt a nagy álmot is megosztotta a közönséggel, hogy álmában már a Coca Cola hívja őt fel egy felvásárolási ajánlattal.
*BEST OF POTZAK
Legfrissebb induló kampányként mutatkozott be a Potzak és csapata, Nagy Viktor termékfejlesztési vezető tolmácsolásában. Hogyan és miben segít a Potzak? Egy olyan digitalizált, nyolc gyakorlatból álló játékos edzésprogrammal segítenek a szétnyílt hasizommal élő nőknek, hogy visszanyerjék egészségüket.
Várunk a Kanapé Pitch következő eseményén 2020. május 20-án!