Hogyan vágjunk bele az angyal létbe? | 2020.02.10.
A Hogyan váljunk angyallá? címet kapott eseményünkön a főszereplők az angyalbefektetők és az angyalbefektetés egyik terepének számító közösségi finanszírozási kampányt tervező vállalkozások voltak.
A budapesti Király utca nyüzsgő mindennapjaiban minőségi irodatereket és a helyi ökoszisztémát támogató HubHub tökéletes helyszín volt a rendezvényhez. A jelentős közönséget Ivánka Iván, az 5 országban jelen levő HubHub-közösség helyi vezetője köszöntötte, majd Szabó Eszter, a Nők/Azlet/Angyalok Egyesület elnöke mutatta be a koedukált befektetési kultúra fontosságát.
A Tőkeportál a hazai részvénycélú közösségi finanszírozás úttörőjeként a platform-alapú befektetések nemzetközi gyakorlatát valósítja meg, a hazai jogszabályi keretek közt, mondta el Szeles Nóra, aki röviden ismertette a kampányindítás folyamatát is.
„A befektető és a vállalkozó közötti kapcsolat olyan, mint egy házasság, csak itt tervezett, kívánatos az eredményes válás” – jellemezte saját befektetői múltját is Bedő Beatrix, az este meghívott angyalbefektető előadója. Az Impact Hub Budapest alapítója személyes tapasztalatain keresztül vezette végig a különbséget az üzleti angyallá válás legfontosabb lépcsőin. Beatrix a saját befektetésein kívül számos vállalkozást mentorál és készít fel a későbbi tőkebevonásra.
#GALÉRIA
Az előadásokat pitch szekció követte, amely során végre személyesen is megismerkedhettek az érdeklődők az első kampánygazdákkal. A pitch-eket és a zsűrit Dintsér Andrea (YourStory.hu) vezette, mellette Bedő Beatrix (Impact Hub Budapest), Csillag Zoltán (Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány) Ivánka Iván (HubHub) és Dr. Kovács Katalin (ALTFInator) ült a zsűriben. A hattagú zsűrin kívül élénk kérdezés következett a közönség soraiból is.
Nyugodt strandolás? A Bechegg strandtechnológiai megoldásával mostantól biztonságban tudhatod értékeidet, amíg Te a vízben lazítasz. Az 5+1 védelmi rendszerrel ellátott mobil strandszéf a közösségi finanszírozás segítségével meghódítja a nemzetközi strandokat. A vállalkozást Szilágyi Imre CFO mutatta be. Ha érdekel a befektetési lehetőség, itt iratkozhatsz fel a kampányukra.
Tudd, mit eszel! – ez a NaturAI IDA applikációjának missziója. Ma már számtalan étrend-kiegészítő közül választhatunk, legtöbbször segítség és információk nélkül, rosszul. Ezt a hatalmas problémát az IDA oldja meg, amely a hatalmas választékú étrend-kiegészítő termékek kereskedelmi és tudományos adatait felhasználva egyszerű, biztonságos és gazdaságos vásárlást tesz lehetővé. A közönségnek Dr. Polgár Tímea alapító mutatta be a vállalkozást. Ha érdekel a befektetési lehetőség, itt iratkozhatsz fel a kampányukra.
A Smart Infratrainer gép a Zerofat Technology™ rendszer részeként olyan szolgáltatást nyújt, amelyre jelenleg egyetlen potenciális versenytárs sem képes. A komplett rendszer végig követi a felhasználót a fogyási folyamaton, és interaktív módon támogatja a kitűzött cél elérését – mutatta be szolgáltatásukat Sándorfi Zoltán CEO. Ha érdekel a befektetési lehetőség, itt iratkozhatsz fel a kampányukra.
Az estét az Impact Hub Budapest egyik mentorált csapata, a Social Impact Award Hungary 2019 döntős projektje, a Romama Food Truck bemutatkozása zárta Jóföldi Laura prezentálásában. Missziójuk a földrajzi elszigeteltség megszüntetésével, a roma ételkultúra terjesztésén keresztül a társadalmi vállalkozás sikerre vitele.
Az eseményt az ALTFInator támogatta. A helyszínt Petróczi Attila, a WBA alelnöke, a WorldQuant Predictive igazgatója, az este italait az OSTOROSBOR Pincészet biztosította.