#TŐKEPORTÁL BLOG
Tovább pörög a Karantén Pitch sorozat!
*BESZÁMOLÓ
Live eseményünk elején két partnerünk mutatkozott be: Farkas Zsuzsanna üzleti mentor saját vállalkozásindítási tapasztalatait, valamint a startupokkal közös munka szépségeit mutatta be. Kiemelte, hogy a mentor együtt sír-nevet a startuppal, és milyen élmény egy új dolog létrehozatalában részt venni. Lévay Csaba, a BossConnect Mentor Program vezetője mesélt a tevékenységükről, amely keretében startupokon kívül kkv-kat is támogatnak közel 40 felsővezető-mentor segítségével.
A Rotary Club Budapest-Center a csepeli Móra Ferenc Általános Iskola számára szervezett gyűjtést, hogy a digitális oktatás ne legyen kiváltság. Pál Kata, a klub elnöke mutatta be a támogatás-célú kampányt és az előző online esemény óta elért eredményeket. Mellette a közönség megismerhette az iskola igazgatóját, Mikus Juditot is. Judittól megtudhattuk, hogy az iskola amellett, hogy tehetségpont, kifejezetten foglalkozik hátrányos helyzetű gyerekekkel is. A jelenlegi helyzet hatalmas kihívást jelent mind a pedagógusoknak, mind a gyerekeknek – de különösen azoknak, akik számára nem adottak az online tanulás kereteit. Az igazgatónő külön kiemelte a Rotary Club odaadó, gyors és folyamatos támogatását, amivel ezeknek a gyerekeknek segítenek.
A TRIP Első Magyar Karantén-színház támogatás-célú kampányát ezúttal a Láng Annamária színésznő tolmácsolta, aki bepillantást engedett a jelenlegi helyzet okozta kihívásokba, valamint mindabba a munkába, amit a járványhelyzet miatt a TRIP csapatának az alapoktól kellett újratervezni. A színészi munka mindig az aktualitás problémákra reflektál – ezek a történetek most különösen fontosak lettek az izolálódott közönség és a munkájukat elvesztő színészek számára is. A projektbe – a „hajó legénységeként” – írók, költők, rendezők, tervezők is csatlakoztak már. Annamária külön kiemelte, hogy habár alig várják, hogy visszatérjen a színházi élet is a normál kerékvágásba, hisznek abban, hogy a jelenlegi tevékenységüknek is van jövője.
A NaturAI IDA befektetési lehetőségét és a napokban befektetők nagyszerű nyereményét Lapusnyik Nóra mutatta be. A közönség pedig arra is választ kaphatott ezúttal, hogy mit gondol az étrend-kiegészítőkről egy szakember: Dr. Hajdu Zsanett – aki éveken át Dél-Amerika dzsungeljeiben, indiánok között tanulmányozta a gyógynövények hatásait – videóüzenetben jelentkezett be. Ő maga is számtalanszor tapasztalta már, hogy fogyasztók érdeklődnek hatóanyagokkal kapcsolatban. De bioboltok vezetőitől is kaptak már visszajelzéseket, hogy megfelelő saját képzettségük hiányában nagyon várják már az IDA applikáció bevezetését.
A Beachegg okos strandszéfet és kampányát Bayer Péter ismertette. Lévay Csabát pedig befektetőként is megismerhette a közönség: Csaba kiemelte, hogy a Beachegg üzleti B2B modellje már az első találkozásukkor meggyőzte őt arról, hogy érdemes befektetnie, hiszen nem csupán egy IoT eszközről, hanem egy komplex rendszerről és szolgáltatásról van szó. Emellett külön kiemelte, hogy ez a modell a kínai másolatok ellen is nagyfokú védelmet jelenthet.
A Likey 100% gyümölcs és zöldség snack társ az egészséges, aktív életmódban. A kampányt ezúttal Csuzi Krisztián alapító társtulajdonos, marketingvezető, amerikai nagykereskedelmi szakértő mutatta be, aki az USA-ból csatlakozott hozzánk. Krisztián még azt a nagy álmot is megosztotta a közönséggel, hogy egyszer egy multinacionális óriásvállalat – például a Coca-Cola – ajánlatának ünneplésére bontson pezsgőt az alapítók és a közösségi befektetők csapata. Ha pedig valaki ki is próbálná a terméket, a webshopjukban a LIKEY kóddal kedvezménnyel vásárolhat.
Habár továbbra is csak online térben találkozhatunk, a világhálónak köszönhetően több mint 3.000 néző csatlakozott be hosszabb-rövidebb ideig az alkalomba. Kövessetek minket, hogy ne maradjatok le a sorozat következő részéről! Várunk Benneteket jövő héten is!