#ÖSSZEFOGLALÓ
Célegyenesbe fordult a Brancs kampánya! 🚀
A hangos blogposzthoz nyomd meg lent a lila gombot.
A Brancs Magyarország első közösségi piactere, ahol nem csak termékeket lehet vásárolni, hanem a legkülönfélébb ötletek megvalósulását lehet támogatni. Közösségünk nagyon fontos szerepet játszik a magyar vállalkozói kultúra megerősítésében, hiszen éppen az elindulásnál segítjük a vállalkozókat, amikor a legnagyobb szükség van rá.
Víziónk, hogy a közép-európai régióban meghatározó, a lokális igényekre építő közösségi piactérré váljunk, és hatást gyakoroljunk a vállalkozói és a vásárlói kultúrára is.
Kampányunkban minimum 90 millió Ft tőkét gyűjtünk, amiért 9% részesedést kínálunk fel. Minimum 50 000 Ft-tól lehet befektetővé válni. Szépen haladunk a kitűzött céljaink felé, de most szükségünk van Rád is!
Már 123-an szavaztak bizalmat a Brancsnak és szálltak be az április 28-ig futó kampányunkba. A vállalkozás mögé már az előző befektetői körben csatlakozott Balogh Gabriella és Bán Zoltán a Net Média Zrt. (Portfolio Csoport) oldaláról, a mostani kampányban pedig támogatásáról biztosított bennünket többek között Verő Barbara, a Future Proof Consulting tanácsadó cég társtulajdonosa és Tőkeportál mentor, Szakacsits Szabolcs a Tuxera alapítója, valamint Csillag Péter, a Starschema alapítója, a hazai angyalbefektetőket tömörítő HUNBAN elnöke. Csatlakozz hozzájuk Te is!
A befektetett összeget a tevékenységünk skálázására használjuk fel, amelynek három fő összetevője van:
- csapatbővítés, új munkatársak felvétele,
- marketing csatornák erősítése;
- és a platform informatikai fejlesztése.
A jelenlegi csapattal és lehetőségekkel a havi 1-3 sikeres projekt vihető tovább, évente 20-50%-os növekedéssel. A befektetésnek köszönhetően a személyi, marketing és platform fejlesztésen keresztül ezt a számot havi 10-15 új kampányra fogjuk növelni két éves időtávon. Ezeken felül a 10+ sikeres projekt elérése után a külföldi, első körben regionális terjeszkedés előkészítésére fordítjuk a befektetett összeget.
És hogy miért éri meg ez Neked?
Az igazi megtérülési potenciált az EXIT jelenti, amivel kapcsolatban két szcenáriót látunk:
- A magyarországi stabil működés nyomán sikerül olyan régiós terjeszkedési tervet kidolgozni, melyhez megfelelő, következő körös befektetést tudunk szerezni, hazai, vagy akár régiós kockázati tőke alapoktól. Ez az a pont, ahol a mostani kampányba beszálló tulajdonosok már várhatóan jelentős értéknövekménnyel tudnak kiszállni.
- A másik eshetőség egy hazai nagyvállalat, vagy hazai multinacionális felvásárló. Számos iparágban – pénzügyi szektor, telekommunikációs szektor, energia szektor abszolút releváns értékajánlat lehet az, hogy a Brancs működése éves szinten akár több száz új kisvállalkozás, startup fejlődését, fejlesztését indítja el. Ezzel a tevékenységgel rámutatva újabb- és újabb sikeres vállalkozásokra, akik mind üzleti partnereket, mind befektetési célpontokat, mind innovációs eszközöket jelenthetnek a nagyvállalati befektető számára. Ebben az esetben nem csak a Brancs alapműködéséből származik a cégérték, hanem a nagyvállalati vevő által potenciálisan realizálható további üzleti szinergiákból. Hasonló felvásárlásra a csapatunknak van friss tapasztalata.
Növekedési Stratégiánk
Mind a projektek számát, mind az átlagos projekt volumenét tekintve egy folyamatos, és egyenletes növekedéssel számolunk. A márkaismertség növekedésével arányosan nő a bejövő, megjelenő projektek száma, és a visszatérő vevőbázis is, amiből egyenesen következik, hogy egy átlagos projekt mérete is növekedni fog (több visszatérő vevő, hasonló költési kosárértékek mellett egyre nagyobb projekteket is sikerre tud vinni). A harmadik értékvezérlő, a sikerráta alakulásának beállításánál az eddigi eredményeinket és a nemzetközi benchmarkokat vettük alapul.
A jelenlegi tőkegyűjtéssel 2024 év végére tervezzük az első cash-flow pozitív időszakunkat. Az alábbi ábrán azt tüntettük fel, hogyha ezt a pozitív eredményt folyamatosan visszaforgatjuk, illetve egy fokozatos, de jelentősen lassuló növekedést vetítünk előre, akkor milyen pénzügyi eredménnyel és mennyi sikeres projekttel kalkulálhatunk.
És hogy meghozzuk a befektetési kedvet, az utolsó 10 napban egy átfogó kedvezményi struktúrát alakítottunk ki.
Befektetői ajánlatunk
-
500 000 Ft befektetés
felett meghívás exkluzív eseményekre
-
1 M Ft befektetés
felett éves ajándékcsomag sikeres kampány termékeiből. Extra 2% cégérték kedvezmény.
-
3 M Ft befektetés felett
- évente egy díjmentes kampány indítása a Brancson
- évente két kampány esetében elengedjük a sikerdíjat
- extra 4% cégértékkedvezmény.
-
5 M Ft befektetés felett
- évente két díjmentes kampány indítása a Brancson,
- előbefektetési lehetőség a kampányt indító vállalkozásban a kampány zárását követő 12 hónapban
- 14% cégérték kedvezmény
- Szezonális, kétheti vegyszermentes MyFarm zöldségkosár házhozszállítás
-
10 M Ft befektetés felett
- évente két díjmentes kampány indítása a Brancson,
- előbefektetési lehetőség a kampányt indító vállalkozásban a kampány zárását követő 12 hónapban
- 16% cégérték kedvezmény
- Szezonális, kétheti vegyszermentes MyFarm zöldségkosár házhozszállítással
-
15 M Ft befektetés felett
- évente két díjmentes kampány indítása a Brancson,
- előbefektetési lehetőség a kampányt indító vállalkozásban a kampány zárását követő 12 hónapban
- 20% cégérték kedvezmény
- Szezonális, kétheti vegyszermentes MyFarm zöldségkosár házhozszállítással
Kampányunk során számos cikk jelent meg rólunk:
- 13 milliárdért adta el cégét, most beállt a magyar közösségi finanszírozó ötletpiac mögé. Így épülnek a Brancs régiós álmai – Forbes.hu
- https://www.penzcentrum.hu/vallalkozas/20230405/keszen-all-a-kovetkezo-nagy-dobasra-a-brancs-te-is-beszallhatsz-a-magyar-kickstarterbe-x-1135773
- https://www.portfolio.hu/premium/20230324/nemzetkozi-piacra-tor-a-magyar-kickstarter-sok-penzt-hozhat-a-befektetoknek-604712
- https://www.penzcentrum.hu/vallalkozas/20221213/ezek-a-sikersztorik-inspiralhatjak-a-jovo-vallalkozoit-1131943
- https://www.portfolio.hu/uzlet/20221228/ebben-a-vallalkozasban-hisznek-a-legjobban-a-kozossegi-befektetok-587426
- https://www.penzcentrum.hu/vallalkozas/20230214/peldatlan-osszefogas-a-hazai-kickstarter-mellett-x-1134051
- https://www.portfolio.hu/uzlet/20230116/nagy-dobasra-keszul-2023-ban-a-magyar-kickstarter-indul-a-befektetesi-kampany-590652
- https://www.portfolio.hu/uzlet/20221117/befektetesi-kampanyt-indit-a-brancs-579660
Nem csak írásban, hanem podcast formájában is érdemes meghallgatni a velünk készült anyagokat:
- A Porfolió Business podcastba is meghívást kaptunk, ahol Kozma Andreával beszélgettünk, aki a STRT Holding társalapítója és portfolio igazgatója, a CEU vendégelőadója. A műsorban részt vett még Deliaga Ákos is, a Talk-a-Bot társalapítója és CEO-ja, a Startup Hungary kuratóriumi tagja. Beszélgetésünk témája a startupokba történő befektetési lehetőségek voltak.
- Arról is beszélgettünk Pistyur Verával, az Oktogon Ventures partnerével, a Bridge Budapest ügyvezetőjével és Csillag Péterrel, a Hungarian Business Angels Network (HUNBAN) alapítójával, hogy a startupokba való befektetés már nem csak a milliárdosok kiváltsága.
- A Kanapé Podcast vendégeként pedig Szeles Nórával, a Tőkeportál vezetőjével a kihívásokról beszélgettünk, valamint arról hogy mi indított el, mi inspirált engem és alapítótársam Hürkecz Attilát, vagy női alapítótársunkat Toplenszki Rékát azon az úton, hogy megalapítsuk a Brancsot.
Befektetői találkozók
Tartottunk online és offline befektetői találkozókat, melyekről ha lemaradtál, most visszanézheted őket az alábbi elérhetőségeken: