#TŐKEPORTÁL BLOG
Pálinka, swing és hajók! Ez történt a Kanapé Pitch legutóbbi eseményén
*BESZÁMOLÓ
Az esemény vendége ezúttal az INPUT Program volt, amelynek aktuális tevékenységét Zlatnik Gergő üzletfejlesztési tanácsadó mutatott be. Céljuk a Közép-Magyarországi régión kívül eső a startupok fejlesztése és nemzetközi piacra lépésének támogatása. Jelenleg 16 területen működik országszerte a program, amellyel minden fázisban működő startup ingyenesen élhet, legyen szó vállalkozásfejlesztésről, tanácsadásról, mentorálásról.
*LIKEY
A Likey 100% gyümölcs és zöldség snack társ az egészséges, aktív életmódban. Kőhegyi Csaba CEO ezúttal az új csomagolásterveket mutatta be, amellyel heteken belül találkozhatunk majd a boltok polcain. Emellett kiemelte, hogy nagy érdeklődés tapasztalnak külföldről is – a nemzetközi terjeszkedéshez és a következő 2 év fejlesztéseihez keresik most elsősorban a tőkét. Az első 50 regisztráló között egyedi pálinkát is kisorsolnak majd. De mi is ez a pálinka?
A Likey vendége ezúttal a vértessomlói President Pálinka Szalon tulajdonosa, Papp Anna főzőmester volt. A két márka kapcsolata az ananászchipsekkel kezdődött, amely hamar közös termékfejlesztéssel folytatódott. Ennek eredményeként többfajta ágyas pálinka is napvilágot látott már, de éppen folyamatban van egy új közös termék létrehozása is. A Likey és a President Pálinkák együttműködése tökéletes példája a Likey gyümölcs és zöldségchipsekben rejlő számos lehetőségre.
*ROTARY – MÓRA
A Rotary Club Budapest-Center kampánya a csepeli Móra Ferenc Általános Iskola számára szervez gyűjtést, hogy a digitális oktatás ne legyen kiváltság. Pál Kata Klára, a klub elnöke bemutatott egy videót, amelyet az iskola diákjai önállóan, a kampány támogatásáért készítettek.
A Rotary Club Budapest-Center a csepeli Móra Ferenc Általános Iskola hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyerekei számára szervezett kampányának ezúttal a hazai zenei élet egyik meghatározó alakja, a swing hercege, Gájer Bálint volt a vendége. Pál Kata Klára klubelnök nagy örömmel jelentette be, hogy a kampány elérte és meg is haladta a minimum célt: már több mint 800.000 Forint támogatás gyűlt össze. Megállás azonban nincs, a támogatás-célú kampány továbbra is nyitva áll mindenki előtt!
Bálint számára különösen fontos a gyerekek támogatása. Az online oktatás bevezetése számos családnak jelent kihívást, a kampány nekik segít a szükséges eszközök megvásárlásával. Azonban a most megvásárolt laptopok nemcsak most, hanem hosszútávon is segítséget jelentenek a gyerekeknek. Bálint, amellett, hogy a kampány mögé állt, elmesélte, hogy ahelyett, hogy egy újabb konyhai eszközt vásárolt volna saját magának, az erre szánt összeggel maga is támogatta a kampányt.
„A gyerekek a COVID-19 válság csendes elszenvedői” – ezzel a gondolattal zárta Kata a kampánybemutatót.
*NATURAI-IDA
Az elmúlt események során a NaturAI IDA applikációjának számos oldalát és innovatív megoldását ismerhettük meg. Ezért ezúttal kifejezetten arra helyezték a hangsúlyt, ami a legnagyobb problémát jelenti az étrend-kiegészítők piacán: a megfelelő információk hiányát. Kiket érint ez? Érinti a vásárlót, mert akár káros anyagokat is bevihet. Érinti a kereskedőket, mert megfelelő képzettség hiányában nem tudják az optimális terméket ajánlani. Érinti a gyártókat, mert nincs meg a saját termékeik kommunikációjához szükséges háttérinformáció. Valamint érinti a dietetikusokat és természetgyógyászokat is, akik számára kiemelten fontos a gyors válaszadás és termékajánlás.
Az IDA vendége ezúttal Szabó Eszter, a Nők/Üzlet/Angyalok Egyesület alapítója volt – ezúttal a kampány befektetőjeként. Ennek kapcsán Eszter a személyességet emelte ki: ő maga is potenciális vásárló, tudatosan igyekszik étrend-kiegészítőt vásárolni, ezáltal nemcsak az üzleti lehetőséget látja a kampányban, hanem annak a társadalmi üzenetét is.
*TRIP
Feloszlott az Első Magyar Karanténszínház! De már itt is a folytatás, elindult az Első Magyar Webszínház, amely továbbra is várja a támogatókat – jelentette be Magács László alapító, igazgató, rendező. És nem is akármilyen programmal készülnek: William Shakespeare 37 drámájából indítanak online sorozatot.
A TRIP kampányát támogatni nem „csupán egy utalást” jelent, mindenki részesévé válhat a hajó életének. Az ehhez tervezett támogatói falat napokon belül a TRIP Facebook-oldalán is megnézhetitek majd.
Várunk a Kanapé Pitch következő eseményén 2020. május 27-én!