#TŐKEPORTÁL BLOG
Sztárvendég, szülők, szakmai partnerek... így folytatódott a Karantén Pitch sorozat
*BESZÁMOLÓ
Ismerjétek meg a befeketés-célú közösségi finanszírozást, így végre ti is befektethettek hazai startupokba! És soha nem volt aktuálisabb, hogy a társadalmi problémákra is reagáljunk: vegyetek részt a támogatás-célú kampányokban is!
A délutánt Ivánka Iván, a HubHub magyarországi üzletfejlesztési vezetője bemutatkozója kezdet. A vírushelyzet ellenére folyamatosan működik a közösségi tér és a kapcsolódó vállalkozásfejlesztési szolgáltatások. Szerinte most jó igazán vállalkozást indítani, mert közösen még nagyobb sikereket érhetünk el – és ebben a HubHub mentorhálózata, angyal- és kockázati tőkés kapcsolathálózata, belső és külső ökoszisztémája is segíthet. Iván kiemelte, hogy ha van tudás és akarat, akkor minden más megtalálható a HubHuban egy sikeres vállalkozásfejlesztéshez.
*TRIP
A TRIP Első Magyar Karanténszínház kampányának bemutatkozóját ezúttal is egy sztárvendég tolmácsolta. Péterfy Bori személyes élményeit osztotta meg a színházi világ eddig sosem tapasztalt kihívásait. Habár a színházak a járványhelyzet kialakulásakor ingyenesen elérhetővé tették előadásaikat, ezek a megoldások nem nyújtanak hosszútávon megoldást. A TRIP webszínháza azonban segít ezen a helyzeten, egy olyan új kulturális színteret létrehozva, ahol a közönség és az alkotók ismét egymásra találhatnak.
*ROTARY – MÓRA
A Rotary Club Budapest-Center kampánya a csepeli Móra Ferenc Általános Iskola számára szervez gyűjtést, hogy a digitális oktatás ne legyen kiváltság. Pál Kata Klára, a klub elnöke bemutatott egy videót, amelyet az iskola diákjai önállóan, a kampány támogatásáért készítettek.
Mellette Sipos Attila a kampány lelkes támogatója, és két „mórás” gyermek édesapja osztotta meg élményeit a kampánnyal kapcsolatban. Kiemelte, hogy a hátrányos és halmozottan hátrányos gyerekek számára a jelenlegi helyzet különösen is nehéz: nem csupán a közösségből maradnak ki, de megfelelő eszközök híján a tanulásban is lemaradnak, mert nem indulnak egyenlő esélyekkel az online oktatás területén.
*LIKEY
Napokon belül indul a Likey kampánya! A snack társ az egészséges, aktív életmódban: 100% íz, 100% látvány, 100% gyümölcs és zöldség. A természetes nasik új dimenzióját és a befektetési ajánlat részleteit Kőhegyi Csaba CEO tolmácsolásában ismerhettük meg, izgalmas teaserrel felkeltve az érdeklődést. A cég megújult honlapját pedig szintén napokon belül elérheti minden érdeklődő.
Márton János, a Bergland Hungária ügyvezető tulajdonosa is csatlakozott hozzánk. A két cég együttműködésében hamarosan mindannyian élvezhetjük a Likey-termékekből készült cukorkákat is. Már a közös munka elindulásakor is elsődleges szempont volt, hogy a Likey gyártástechnológiája megőrzi a gyümölcs esszenciáját, így gyerekek és az egészséges életmód hívei is nyugodtan fogyaszthatják.
*POTZAK
A Potzak innovatív megoldását, és hamarosan induló kampányát Nagy Viktor termékfejlesztési vezető mutatta be. Hogyan és miben segít a Potzak? Egy olyan digitalizált, nyolc gyakorlatból álló játékos edzésprogrammal segítenek a szétnyílt hasizommal élő nőknek, hogy visszanyerjék egészségüket. A Potzak prototípusa már elérhető Google Play-en. A vállalkozás a további fejlesztésekhez és piacbővítéshez keres jelenleg 15 millió Forint tőkét.
*NATURAI-IDA
Mire jó a mesterséges intelligencia? A NaturAI IDA kampánya kapcsán Dr. Polgár Tímea és Lapusnyik Nóra ezen a héten erről az izgalmas témáról beszélgetett. Mindannyiunk számára fontos a megfelelő információellátás, a gyógyszerek és étrend-kiegészítők ismerete – de különösen fontos lehet ez betegségekkel, érzékenységekkel küzdők számára, hiszen esetükben komoly károkat okozhatnak az összetevők nem megfelelő interakciója. Azonban ezeket az adatokat és kölcsönhatásokat emberileg nem tudjuk kezelni. És itt lép a képbe a mesterséges intelligencia és az IDA applikációja, amely segít a tudatos gondolkodásban és a megfelelő választásban.
*BEACHEGG
A Beachegg egy innovatív magyar IoT termék, a világ első hordozható okos széfje, amelyben biztonságban tárolhatod értékeidet a strandon vagy a parkban. A kampányt Bayer Péter CEO mutatta be: az utóbbi napokban Görögországból és Spanyolországból is érkezett érdeklődés. A jelenlegi helyzetre való reagálásként azonban már a hazai strandok felé is nyitott a vállalkozás. Új potenciális partnerek között pedig ott van a velencei korzó és a hajdúszoboszlói strand is, akik már alig várják, hogy ismét nyugodtan és biztonságban strandolhassunk!
Várunk a Karantén Pitch következő eseményén 2020. május 20-án!